Közérdekű bejelentés, panasz

Tisztelt Ügyfeleink!

Az Országos Bírósági Hivatal (OBH) elnökének egyik stratégiai célja a bírósághoz való hozzáférés egyszerűsítése, melynek egyik alapvető pillére a közérdekű bejelentések és panaszok benyújtásának hatékonyabbá tétele.

Az OBH ezért lehetővé tette a bíróságok ügyfelei számára, hogy a panaszokat személyes megjelenés nélkül, ügyfélkapun keresztül terjesszék elő, amely az alábbi oldalon keresztül érhető el:

http://birosag.hu/kozerdeku-bejelentes-panasz

Az oldalon az elektronikusan benyújtható panaszok mellett általános tájékoztatók és sablonok is elérhetők.

Tájékoztatjuk továbbá, hogy bejelentéseiket, panaszaikat az ügyfélkapun kívül, szóban, írásban vagy elektronikus úton is előterjeszthetik. Szóban a Törvényszék elnöke által kijelölt integritásfelelősnél (dr. Kovács Zoltán bírósági titkár, tel.: 76/519-519/130. mellék), írásban a Kecskeméti Törvényszék elnökéhez címezve, míg e-mail útján a Törvényszékhez illetve a Járásbíróságokhoz az alábbi címen nyújthatják be:

 

Kecskeméti Törvényszék
panasz@kecskemetit.birosag.hu

 

Bajai Járásbíróság
panasz@baja.birosag.hu

 

Kalocsai Járásbíróság
panasz@kalocsa.birosag.hu

 

Kecskeméti Járásbíróság
panasz@kmet.birosag.hu

 

Kecskeméti Közigazgatási és Munkaügyi Bíróság
panaszmunkaugy@kecskemetit.birosag.hu

 

Kiskunfélegyházi Járásbíróság
panasz@kkfhaza.birosag.hu

 

Kiskunhalasi Járásbíróság
panasz@kkhalas.birosag.hu

 

Kiskőrösi Járásbíróság
panasz@kkoros.birosag.hu

 

Kunszentmiklósi Járásbíróság
panasz@kszmiklos.birosag.hu